以下圖片可任意轉載,不過必須注明來自Trevor’s Blog,請尊重及維持圖片掃瞄,不得作出任何修改或轉換!謝謝合作!

Please quote the source of all scans if you take the pictures on any forum or websites. It is important to keep all the original and please do not make any changes. Thanks.


My Blog : http://hk.myblog.yahoo.com/iam-trevor


摘自週刊少年 champion 09 年第 44 期


Part 19 時空之門

女神雅典娜與赫卡忒終於來到奧林匹斯的一個地方,那裡有很多不同的星雲,是不同時空的入口,並遇到時間之神柯羅諾斯 Chronos!不過就立即被打進星雲去,赫卡忒也消失掉,幸好瞬的鎖鏈救了沙織,並請求柯羅諾斯返回前聖戰的方法,時間只有三天,而又不可改變歷史,女神與瞬要回到過去....下一集將於冬天才連載....






















3 Responses so far.

  1. Alan says:

    nd都要畫到咁慢,重要畫多過銀河神話.............車田真係唔知想點........ 看lc的雙子座點救童虎,nd個救星矢條線真係無聊,故事唔得又硬生生連住下界星矢天界篇黎寫,水鏡個身分咁吸引又唔寫清楚d呢條線,畫功大退步,沒有了以前每一人物都有自己的背後故事,心態描寫,車田呢個人令人好失望,我在想天界篇比手代木畫就真係一流......講真樓主,有冇車田個blog,我想揾個識日文的人去留言比佢!!

  2. P says:

    下一集將於冬天才連載...========> 凈係睇到呢幾個字.....車生又玩野啦.

  3. Lok Yin says:

    而家搞到靠睇聖衣先知邊個打邊個... 希望故仔可以搭救喇....千祈就唔好話243年前個個雅典娜都係沙織

Leave a Reply