以下圖片可任意轉載,不過必須注明來自Trevor’s Blog,請尊重及維持圖片掃瞄,不得作出任何修改或轉換!謝謝合作!

Please quote the source of all scans if you take the pictures on any forum or websites. It is important to keep all the original and please do not make any changes. Thanks.


My Blog : http://hk.myblog.yahoo.com/iam-trevor


摘自週刊少年 champion 09 年第 43 期


第150話 孤高之羽



天捷星西路費都的毒風對童虎沒有效,並打敗了,就想去向女神像献上自己心臟裡的血的時候,天暴星輝火出現面前!!!



















2 Responses so far.

  1. Clive says:

    輝火真係型~ 但究竟係敵or友la?
    [版主回覆09/26/2009 22:07:00]真係未攪清楚 ~

  2. Lefty says:

    我估佢會樣童虎將雅典娜聖衣整出黎,跟住將件聖衣同童虎一齊帶到冥界。表面上係去獻功,但其實係幫佢哋快啲去到冥界。 無間道!
    [版主回覆09/27/2009 11:49:00]真係會咁 !? 不過都唔係冇可能 €€

Leave a Reply