以下圖片可任意轉載,不過必須注明來自Trevor’s Blog,請尊重及維持圖片掃瞄,不得作出任何修改或轉換!謝謝合作!  

Please quote the source of all scans if you take the pictures on any forum or websites. It is important to keep all the original and please do not make any changes. Thanks.

My Blog : http://hk.myblog.yahoo.com/iam-trevor

摘自週刊少年 champion 09年第 40 期

第147話 最強的武器

天牢星牛頭人哥頓的斧頭雖然很強,但始終不敵天秤座聖衣之劍,不過解決天牢星的人不是童虎!?



















6 Responses so far.

  1. Hades says:

    在車田原著中的冥鬥士幾乎死清光,剩下的劇情可能又有新的冥鬥士出場。
    [版主回覆09/04/2009 23:04:00]應該係啦, 仲要比輝火表演下呢 ~~

  2. ~Mr & Mrs MAN~ says:

    同紫龍一樣爆開件聖衣仲好打
    [版主回覆09/04/2009 23:04:00]兩師徒, 雷同橋段  .....

  3. Clive says:

    不愧係紫龍口既師父, 一樣鍾意玩爆甲~
    期待童虎vs輝火~

  4. 藍天浪子 says:

    以前拿起天秤武器不是針對牆就是柱,這次難得用來埋身肉博 精彩~

  5. dtlg says:

    都是要爆甲...都是要露體...唔同呢個係天秤座的宿命... 都係對住呢兩個人添啊!

  6. Lefty says:

    童虎俾冥皇刺穿時都係爆甲。 而 車田原著中冥鬥士只出現過四十八位,其餘都沒有敍述。

Leave a Reply