以下圖片可任意轉載,不過必須注明來自Trevor’s Blog,請尊重及維持圖片掃瞄,不得作出任何修改或轉換!謝謝合作!

Please quote the source of all scans if you take the pictures on any forum or websites. It is important to keep all the original and please do not make any changes. Thanks.


My Blog : http://hk.myblog.yahoo.com/iam-trevor


摘自週刊少年 champion 09年第 11 期

Part 14 花之鎖

鏡頭轉到極樂淨土編之後,女神雅典娜及星矢回到地上,不過星矢被冥王的劍所刺 3日後必死.....瞬也回到地面,見到女神和星矢,但是另外3個青銅則下落不明。為了救星矢,沙織一定要去見月亮女神阿耳忒彌斯Artemis!!!!

她告訴瞬,青銅聖衣會根據小宇宙的程度變化,所以他再次穿上聖衣時,聖衣從神聖衣的狀態變回了普通形態.....

穿上聖衣的女神雅典娜與瞬二人經聖域的星樓來到奧林匹斯,前往月神的宮殿。

故事回到了240年前,在以藏和奧克斯面前出現是前代處女座Shijima!!!!




















 


 


下回預告是 .....



4 Responses so far.

  1. Clive says:

    有埋天界編tim r~ good~
     
    [版主回覆02/14/2009 00:54:00]係 ... 真期待呀 !!

  2. P says:

    好想知點解佢d畫勁會退化到咁.
    [版主回覆02/14/2009 00:55:00]係, 係退化左, 不過比 nd9, 10, 11, 12好番d囉

  3. dtlg says:

    我懷疑佢俾自己壓力....尤其是LC勁多FANS...故事亦超吸引... 請您們評理...LC山羊出場勁D(好睇D,連D對白都型過人...雖然瞬間被KO左..但後來出番來勁KO人...我數過...so far佢好似KO最多冥鬥士的人....),定係ND出場勁D... 請再想...以前我們細個看山羊出場時,第一下好大大大塊 地 已經斷開(用左兩版!),星矢佢地跳去另一邊,紫龍卻留下對付山羊。山羊仲問佢點解唔跳埋一份?您話...以前車田係唔係勁D!!!!!我仲好記得山羊聖劍插紫龍心口那幕啊!好震撼的! 我唔係蓄意想貶低車田老師o架...而佢真係退步左好多啊!!!請各位FANS評理! 後記︰其實...LC裡面D黃金...佢地o既做型同behaviour(看阿蟹就知,性格根本冇變,只是由衰變忠罷了!)都深受車田原著的影響!證明手代木是尊重原著的!但車田卻自己先行退步!有冇攪錯!!!!!!!!!
    [版主回覆02/14/2009 00:58:00]除了畫功, 重要係個故事會點安排 ... 如果真係去天界編, 如何好好了結前聖戰, 或者兩者並存 !?!?!?

  4. 世界人八號 says:

    以ND來補完冥界篇和為天界篇鋪路其實是非常不錯的處理手法, 不過還是要看車田如何補完了.
    [版主回覆02/15/2009 09:57:00]如果連接不好的話, "鑑硬來", 就真係唔畫好過畫啦 ~~
    所以都好期待佢既用意同用心 ~

Leave a Reply