5 Responses so far.

  1. c w says:

    雙子座 (冥衣版) 果然貴得有道理.好期待三人組.
    [版主回覆02/25/2009 15:51:00]最有誠意係膊頭 & 腰甲活動能力大大加強

  2. c w says:

    請問4月出咩?
    [版主回覆02/25/2009 15:51:00]4月只有 display stand c + 再版display stand a & b

  3. c w says:

    有您呢個網實在太好喇,將星矢既動向好快咁一一報導,真係好感激,努力!
    [版主回覆02/25/2009 15:52:00]多謝讚賞, 得閒就多 d 來update 下啦

  4. Tony says:

    仲有幾日就到三月喇,不過冥水平都未見街.撒卡實在做得好靚,擺POST完全無難度.大大有冇消息獅子胸像幾時會有再版?
    [版主回覆02/26/2009 16:09:00]冥衣三人組當然要入
    不過獅子白羊胸像都未有消息 ~

  5. Ken says:

    還在等著水瓶胸像, 冥衣水瓶真的十分漂亮, 雙子更是不得了
    心急如焚~!!
    [版主回覆02/28/2009 10:35:00]係呀, 三月的雙子攻勢真係厲害, 期待期待 !!

Leave a Reply