以下圖片可任意轉載,不過必須注明來自Trevor’s Blog,請尊重及維持圖片掃瞄,不得作出任何修改或轉換!謝謝合作! 

Please quote the source of all scans if you take the pictures on any forum or websites. It is important to keep all the original and please do not make any changes. Thanks.

My Blog : http://hk.myblog.yahoo.com/iam-trevor


摘自週刊少年 champion 09年第 30 期

第138話 魔琴

三巨頭天猛星拉達曼迪斯回到天上
LOST CANVAS的星之魔宮之中,為了證明自己是忠於冥王,把自己的心臟放在天秤上,結果證明了真的是忠心,為冥王效力!另一方,雅典娜軍乘坐希望之船到達了星之魔宮的大門,第一個守護者是天獸星法拉奧!!!






















6 Responses so far.

  1. Gary says:

    會否好似當年打十二宮咁,一個個咁打落去
    [版主回覆06/27/2009 00:07:00]好大機會係啦 !

  2. Lefty says:

    上一期出現過四五個宮嘅圖,似乎會係過關式嘅情節。 不過咁樣夾硬俾翼龍番生……係咪佢死得離開串念珠太遠,所以冇鎖住佢嘅靈魂?
    [版主回覆06/27/2009 00:08:00]真係覺得怪, 希望會交代下翼龍同潘多拉吧

  3. Pak Ho says:

    中了卡路狄亞那麽多招也死不去,真夠韌
    [版主回覆06/27/2009 00:08:00]三巨頭名不虛傳

  4. Alan says:

    說句實話,如果真係是過關式一個個咁打,冥王軍極度人手不足,三巨頭死剩一人(咁都翻到生= =)又冇左死睡二神,又冇埋夢之4神,可以叫強的得番天哭星,天間星,天英星,天捷星,天魔星,天牢星,但係呢d只係三巨頭之下/(還有輝火),區區一個天獸星可以一人抵擋一支雅典娜軍,真笑話,如果作者寫得他們俾三巨頭和夢之4神強的話,他一早的對手篇排好有問題,攪到而家得d三巨頭之下的卒仔守住星之魔宮(好有可能有童虎vs薛安,翼龍又打雙子)
    [版主回覆06/27/2009 00:11:00]會唔會有新的三巨頭 !?
    輝火真的出現嘛 ~
    除左天哭星,天間星,天英星,天捷星,天魔星,天牢星, 應該仲有很多新人呢 ....
    重要係到底有幾多關要過呢 !?!?

  5. Clive says:

    估唔道256年前口既天獸星比256年後口既型噤多
    btw, Leo still here wor~
    [版主回覆06/27/2009 00:09:00]Leo 休息左一陣, 又要繼續戰鬥囉

  6. Lefty says:

    薛安也把天馬的聖衣修補好。 我細個嘅時候數過,星矢冥皇篇只有 48 個冥鬥士出現過。其餘  60 個相信係俾沙加、加隆、童虎、同埋雅典娜殺嘅就冇交代到。而家佢哋有好多創作空間,例如夢之四神同輝火就係 LC 完創嘅。 我睇完呢期嘅中文譯本後,發現完來翼龍根本冇死到,而潘朵拉就係佢救出黎嘅。所以天蠍係暫時唯一失敗嘅黃金聖鬥士。
    [版主回覆06/29/2009 09:32:00]所以我都好期待手代木筆下的其他新人物
    到底點解翼龍同潘朵拉死唔去, 又點樣上番 lost canvas !?!? 會唔會天蠍都未死 !?

Leave a Reply