3 Responses so far.

  1. Elljay says:

    廣州呢邊噶商家話會有水晶行貨卟,大大點睇?會唔會教皇、潘多拉一樣,港版同大陸版都有行貨出?唔少人走左去訂添~而我就覺得日刊噶誌上限定玩具從來無行貨呢支歌仔唱,唔多信bandai會開呢個頭~

  2. Trevor says:

    對, 行貨從來都做不成誌上限定玩具, 而我也打探過玩具店, 這些 [行貨] 並不是真的 [行貨], 只是行做左認購者角色, 其實都是日本貨 ..... 應該不像教皇、潘多拉一樣了 玩具店有得訂, 一訂無防, 真是不知道會不會派到 !? 所以我也會訂原裝日版, 你那邊也有嗎 ?

  3. Elljay says:

    我都訂左原裝日版。但因為所謂噶行貨價格差好遠卟,聽聞280左右,我訂左日版就收左500

Leave a Reply