網上已經有多朋友分享了新出神話EX雙子, 我就分享下我最喜愛的pose吧!
的確, 這新系列改良了不少, 活動性又高, 可玩性相對地高, 而之前擔心合金金色效果, 實際整體也很好, 由其上身胸甲拋光很光滑, 總括一個字, 正









5 Responses so far.

  1. c w says:

    我都覺得好多方面改良得好好,包裝我好鍾意,素體條腰係古怪啲,擺明放棄無裝著狀態,不過個拳頭做得勁仔細,同駁髮唔會再甩出嚟,面相就冇點改進到,但包多幾個表情已經收貨。著聖衣唔再軟腳蟹喇…太好。另外斗篷簡直一大賣點,真係好型! 聖衣方面為提高活動性真係好花心思,分色亦做得好好,不過冇做滲線有啲可惜…最後亦最不滿嘅地方係頭頸接駁位改變左,我覺得佢有心唔畀我哋用EX頭換落舊版身上(我未試換過…)。
    [版主回覆08/29/2011 12:16:00]頭頸接駁位唔同, 一來增強左頭髮不易掉下, 又可以頸部活動多左, 更重要當然係不可以同神話or胸像互換喇
    其餘既你都講左喇, 個面相始終同荒木設定有d分別 ...

  2. c w says:

    版主有冇留意到03年第一隻出嘅新生天馬,件聖衣電鍍好細緻?我發現佢係唯一一件電鍍分色係有層次,對手同對腳鍍色有分光暗位,其他所有都冇,就算五小強套裝新生天馬,破損版新生天馬都冇,只係純電鍍。
    [版主回覆08/29/2011 12:17:00]係呀, 有d暗影效果, 不過自從那次之後就應該冇再做...

  3. SkyBlue says:

    EX真係好正, 好興奮呀, 希望嚟緊嘅神話都越出越正啦~
    [版主回覆08/29/2011 23:43:00]嗯 ! 起碼黎緊黃金十一人都唔會太差掛

  4. J子 says:

    正啊~~
    EX除左個樣, 整體上都係一個大進步啊~

  5. Saint Jack says:

    的確好正~神話技術一直進步~
    每兩個月一款...有排等......

Leave a Reply