以下圖片可任意轉載,不過必須注明來自Trevor’s Blog,請尊重及維持圖片掃瞄,不得作出任何修改或轉換!謝謝合作!

Please quote the source of all scans if you take the pictures on any forum or websites. It is important to keep all the original and please do not make any changes. Thanks.


My Blog : http://hk.myblog.yahoo.com/iam-trevor


摘自週刊少年 champion 10 年第 45 期

第199話 超過
















3 Responses so far.

  1. TIMOTHY says:

    唔通真係比我講中薛安最後KO拉達曼迪斯呀!?
    睇完尼告魯斯既作戰用完閃電光速拳之後一個人出阿典娜感嘆號......強呀!再之後用埋集合十二位黃金聖鬥士既招......超勁!!但係都打唔嬴拉達曼迪斯......我不斷重複思考尼告魯斯會否被寫得太強?拉達曼迪斯這個半神會否寫得超強......手代木是否太過火!?
    經過我兩日既分析,個人見解大約是尼告魯斯強既只不過是招式,本身個人小宇宙是有限,即使一個人一次過出到十二位黃金聖鬥士既招,但冇十二位黃金聖鬥士既強大小宇宙,所以KO唔到拉達曼迪斯!
    如果小宇宙夠強,好似星矢咁只要普通一拳就可以力敵神(冥王﹑死神﹑海王),唔知大家見解又怎樣?
     

  2. TIMOTHY says:

    我都覺得未必係薜安,因為拉達曼迪斯太強唔用同歸於盡既招應該冇咩可能打嬴佢!
    又一宿命論既話大約係雙子座既阿斯布洛斯未死,之後同拉達曼迪斯激戰然後同歸於盡!
    [版主回覆10/16/2010 13:51:00]拭目以待 !!!

  3. Anonymous says:

    到此一遊 進來看看... xbox 360遊戲片 - 魔法24 - ps2遊戲下載 - 謝孟媛初級文法 - 無名套裝 - wii遊戲片80元 - 國中基測試題 - 飛鳥遊戲 - 向補習說再見 - ps2遊戲王 - xbox 360台片專賣 - xbox 360台片 -

Leave a Reply