10 Responses so far.

  1. JxkeR says:

    近來 佢晝開既人樣 好似一塊板
    唔知有冇人明我講咩- -''

  2. 道後少爺.小恆 says:

    我明...即係無左立體感...我都好覺...同佢顛峰時相距甚遠...

  3. Jacky says:

    我睇呢套戲就一直諗起星矢~~~~~

  4. dtlg says:

    係...如果唔係對希臘神話的熱切和對星矢的熱血...我都唔會去睇~ 不過...有一幕眾神齊集的畫面,您睇睇...好似全部都著左神衣咁o架!!! 仲有....每逢冥王出現時...那種身邊的氣的演繹,勁似冥王的冥衣啊!!!! 我睇完套戲都專登攞左剛入的英仙望左兩望 XD

  5. JIMMY says:

    怎麼畫工好過ND星矢...?

  6. dtlg says:

    怪唔知得啦...... http://ol.mingpao.com/cfm/star5.cfm?File=20100413/saa01/mcy1.txt 真係感覺似神衣 ga~~~~ 導演快D拍聖鬥士星矢啦!唔好拍到好似龍珠咁就得O架喇!

  7. Lok Yin says:

    OT 一問.. 呢隻美杜莎係咪港漫神兵隻女媧? 星矢電影係咪真係霆鋒做紫龍?

  8. dtlg says:

    本來真係有人想籌拍星矢...好耐之前去imdb都有record...而家去就冇喇...我諗個project cancel 左喇.... 可能因為龍珠拍得太可怕...我見龍珠咁o既死樣,都唔想佢地拍Saint Seiya...除非....係Clash of The Titans個導演拍...可能有機...

  9. BESS says:

    =口=||| [山姆兄的粉絲路過一下...otz|] AND....轉貼呢頁連結去FACEBOOK,特此通知一聲...THX~

  10. DogBibi says:

    名古屋車站到處都能見到這輯海報。 剛才在大阪吃魚生丼時也竟播著ペガサス幻想...

Leave a Reply