以下圖片可任意轉載,不過必須注明來自Trevor’s Blog,請尊重及維持圖片掃瞄,不得作出任何修改或轉換!謝謝合作! 

Please quote the source of all scans if you take the pictures on any forum or websites. It is important to keep all the original and please do not make any changes. Thanks.

My Blog : http://hk.myblog.yahoo.com/iam-trevor


摘自週刊少年 champion 09年第 34 期

第142話 雲海的離別

犧牲了性命的射手座直闖LOST CANVAS大門,可是遇到冥鬥士天間星的石化攻擊,由素莉華,耶人等雅典娜軍命運如何!





















3 Responses so far.

  1. Clive says:

    開始覺得原來冥鬥士係有料ga~
    or 星矢佢地係超班都唔定
    [版主回覆07/26/2009 11:26:00]冥鬥士好喜歡突襲, 不過跟著一招應該被 ko 啦 ~

  2. HINS says:

    得天馬一個可以行動!
    雙子座以及童虎~快D追上嚟吧(^^)
    [版主回覆07/26/2009 11:27:00]雙子座同童虎點樣飛上來呢 !?

  3. P says:

    又再係LC見到d SS入面既熟悉場面, 吾明點解只有天馬一個人可以在LC入面被延續, 既然有人估煇火係一輝, 咁其它三個青銅又係邊? 與奇插D騎呢人物如個個女聖鬥士, 不如將五青銅黎個大變身係LC入面延續仲好啦.

Leave a Reply