12月的聖衣神話 睡神休普若斯 7800日元 (連稅 8190日元)


謝謝 Cybergundam


 


7 Responses so far.

  1. P says:

    重大消息, 美國要拍星矢真人版喎, 你知吾知呀...
    吾知成X大哥會吾會又有份...如果又有, 咁就真係Orz啦.
    [版主回覆09/02/2008 22:02:00]http://www.imdb.com/title/tt1273232/
    真係不敢想像 ....

  2. vico says:

    CATDOGEVIL 2008-09-02 20:33

    重大消息, 美國要拍星矢真人版喎, 你知吾知呀...
    吾知成X大哥會吾會又有份...如果又有, 咁就真係Orz啦. 信我   一定係垃圾片 
    [版主回覆09/03/2008 14:27:00]有可能的說 ~

  3. vico says:

    總係覺得鬼佬o係呢方面好唔掂囉 多數整d贛nine野出黎 例如o個d乜乜戰隊o個d呢  簡直就係睇完都有陰影囉 再加上有時上網睇到d鬼佬整模型整手辦真係嚇死人

  4. dtlg says:

    我有以下睇法︰ 1. 如果龍珠出來效果超正,我地會唔會開始對SS Movie有期望呢? (In the other way....那麼就係時候買蕃茄了...) 2. Hollywood 會點樣將聖衣型態化呢? 我諗Hollywood班投資者唔會傻到叫班人著到COSPLAY咁款...那麼聖衣就會有質感了...(會類此Ironman咁款....Ironman有一幕就好似Tony Starks著聖衣咁...即時話...同一段CG的idea可以reuse了!) 3. 會拍邊忽呢?如果是銀河戰爭就有睇頭了。但如果失驚無神拍十二宮...那就真是無厘頭了。 4. 如果有成龍,可能會做「老師」!佢在功夫之王老人的做型ok wor! 似足! 5. 各位同志...Saint Seiya在全世界有勁多Fans (Spain, France, Portugal, Brazil...etc)...呢一班Fans好迷...連聖鬥士G的Titans都整埋....您話...Hollywood會唔會整套野倒米呢? 今日睇報紙...話阿RAIN處男Hollywood movie 仆直。我希望佢有份做青銅五子啦!可能做一輝都有佢份!!!!!!

  5. P says:

    今日睇報紙...話阿RAIN處男Hollywood movie 仆直。我希望佢有份做青銅五子啦!可能做一輝都有佢份!!!!!! -----------
    你吾係玩野呀, 你講笑姐係嘛? 比佢做青銅五子? 未見過蒙朱眼青銅五子喎/...
    咁我寧願hollywood搵冠A做好L過....橫竪佢想做hollywood, 咪比個機會人地番身囉.
     
     
     

  6. P says:

    . 如果有成龍,可能會做「老師」!佢在功夫之王老人的做型ok wor! 似足!
    今日睇報紙...話阿RAIN處男Hollywood movie 仆直。我希望佢有份做青銅五子啦!可能做一輝都有佢份!!!!!!
    ---------------------
    話時話, 本來我都有d期望, 經你咁一講.....期望為0, 點算?
     

  7. HIDE says:

    成X大哥可以做辰己一角, 或白銀的蒼蠅

Leave a Reply