天馬座星矢 白羊座穆


2008年6月發售,約7-10cm,材質:PVC/ABS,每款1,575円(連稅)











天龍座紫龍 獅子座艾奧尼


2008年8月發售,約7-10cm,材質:PVC/ABS,每款1,575円(連稅)








4 Responses so far.

  1. Tony says:

    冰河呢?之前好似有介紹有架?睇嚟又要出血,講真還系好期待神話出頭盔舊青銅五子,我嘅頭發都開始白了。
    [版主回覆06/07/2008 17:00:00]舊青銅五子的神話可能係bandai的最後殺著

  2. Trevor says:

    冰河與艾諾斯的大官圖還沒發表, 這兩款十月才出

     

  3. P says:

    記得超象傳說最初話要出已係幾年前, 果時都見到有d造型圖睇下, 記得除e+話要出幾款外好似仲有 雅典娜喎, 個名好似叫超像革命, 
     
    [版主回覆06/08/2008 18:42:00]或者係 medicos 已改了計劃 !?!?
    http://hk.myblog.yahoo.com/iam-trevor/article?mid=2483
    http://hk.myblog.yahoo.com/iam-trevor/article?mid=1249

  4. P says:

    我想要雅典娜, 女角尤其雅典娜比較少有, 圖都有埋, 咁都吾出, 吾係化...?
    [版主回覆06/08/2008 19:19:00]其實有雅典娜個套個設計真係唔錯, 又可以組合起來, 希望會遲 d 有消息啦
    p.s. medicos 產品都唔便宜呢 ~

Leave a Reply